نحوۀ مرجوع کردن کالا

کلیۀ کالاهای خریداری شده حداکثر تا 24 ساعت پس از زمان دریافت امکان مرجوعی دارند. خریدار پس از دریافت کالا در صورت بروز هرگونه مغایرت، ایراد یا عدم رضایت، مجاز به استرداد کالا(ها) خواهد بود. هزینۀ بازگشت کالا از محل دریافت خریدار تا کارگاه اصلی آرتیش در تهران به عهدۀ خریدار خواهد بود.

 

روند استرداد وجه

استرداد وجه حداکثر تا 2 روز کاری از زمان دریافت کالا توسط آرتیش صورت خواهد پذیرفت. کلیۀ وجوه استردادی از طریق شماره شبا و فقط به حساب شخص خریدار انجام خواهد شد.

هر فرد تنها یکبار می‌تواند اقدام به تعویض و عودت کالا کند.

 

مدت زمان تحویل

کلیۀ اقلام سفارشی در صورت ارسال عادی با پست حداکثر 3 تا 5 روز کاری به نشانی ثبت‌شدۀ خریدار ارسال خواهند شد. برخی کالاها بنا به موجودی انبار امکان ارسال فوری در شهر تهران را دارند که از 3 ساعت تا نهایتاً 24 ساعت به طول می‌انجامد و هزینۀ ارسال مستقیماً توسط خریدار به پیک پرداخت خواهد شد.

در صورت ارسال با پست، خریداران عزیز برای پیگیری مرسولۀ خود می‌توانند به سایت ادارۀ پست مراجعه و با وارد کردن کد رهگیری پیامک‌شده وضعیت بسته خود را پیگیری نمایند.

 

ساعات پاسخگویی

ساعات پاسخگویی پشتیبانی خریداران در روزهای کاری از ساعت 9 صبح الی 21 خواهد بود.

 

نحوۀ فسخ خدمات

جهت لغو کردن سفارش ثبت‌شده با به همراه داشتن شمارۀ پیگیری، با شماره‌های موجود در بخش «تماس با ما» تماس حاصل فرمایید.

 

حفظ حریم شخصی

کلیۀ اطلاعات شخصی و همچنین کالاهای ارسالی از طریق آرتیش به مقاصد مشخص‌شده به صورت خصوصی در پروفایل خریدار ثبت خواهند شد. پیگیری خریدهای انجام‌شده نیز فقط با ارائۀ کد پیگیری سفارش امکان‌پذیر خواهد بود.

 

نحوۀ ثبت شکایات مشتریان

خریداران می‌توانند با برقراری تماس با شماره‌های موجود در صفحۀ «تماس با ما» تمامی پیشنهادها، انتقادات و یا شکایات خود را مطرح نمایند.